укр рос eng
Ми зателефонуємо Залиште ваш
телефонний номер
info@prestige-ic.com.ua Звертайтесь!
Страховий випадок
Дії при настанні страхового випадку (ОСЦПВ, Автоцивілка)

ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ (ОСЦПВВНТЗ)

 

1. Включити аварійну сигналізацію та виставити знак аварійної зупинки.

 

2. Надати першу допомогу постраждалим та при необхідності викликати працівників служби швидкої медичної допомоги.

 

3. Повідомити  про  ДТП  в  органи  Національної поліції України (тел.102).Також  Ви можете доручити виклик всіх необхідних служб Інформаційному центру страхової компанії.

 

ПАМ’ЯТАЙТЕ!

Не  забирайте  автомобіль  з  місця  ДТП,  не  переміщайте  предмети,  що мають відношення до події, до прибуття працівників Національної поліції України. Евакуацію автомобіля з місця події Ви зможете здійснити тільки після документального оформлення факту ДТП представниками Національної поліції України та одержання від них відповідного дозволу.

 

Співробітники Національної поліції України за Вашою особистою участю зобов'язані скласти такі документи:

 

4. Записати  реєстраційні  номери  транспортних  засобів,  ПІБ,  телефони,  адреси  учасників та очевидців дорожньо-транспортної пригоди, а також дані співробітників Національної поліції України. Обов’язково з’ясувати наявність полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів у учасників ДТП, записати  номер, дату укладення полісу та назву страхової компанії.

 

5. Повідомити іншим учасникам ДТП, що Ваша відповідальність  застрахована в страховій компанії. Надати номер Вашого полісу та телефон страхової компанії.

 

6. Зателефонувати  до  інформаційного  центру страхової компанії для реєстрації страхового випадку і отримання кваліфікованої консультації фахівця.

 

7.  Не  погоджуватись  на  пропозицію  відшкодування  матеріального  збитку винною у ДТП стороною без оформлення події та проведення огляду пошкодженого транспортного засобу відповідними фахівцями (експертами/працівниками СТО) та складання калькуляції витрат на відновлювальний ремонт.

 

8. До  повного  оформлення необхідних документів  не  робити  заяв про розміри та строки виплати відшкодування третій стороні. Вирішенням цих питань в межах ліміту відповідальності займається страхова компанія.

 

9. Протягом   3  (трьох)    робочих  днів  з  дня  настання   страхового   випадку  звернутися  до  страхової   компанії  для письмового оформлення заяви про настання події, що має ознаки страхової.

 

ПАМ’ЯТАЙТЕ!   Необхідно  погодити  зі  страховою  компанією  час і місце  проведення незалежної експертизи пошкодженого транспортного засобу.

 

pdf.png Європротокол

Ми використовуємо файли Cookie для поліпшення роботи, персоналізації та підвищення зручності користування нашим сайтом. Продовжуючи відвідувати сайт, ви погоджуєтеся з нашою Політикою конфіденційності.
Детальніше
Прийняти