Шановні клієнти! Ознайомитись з текстом трьохстороннього договору та підписати його відповідно до отриманого повідомлення про зміни за договором страхування Ви можете тут: ПОСИЛАННЯ.
укр рос eng
Ми зателефонуємо Залиште ваш
телефонний номер
info@prestige-ic.com.ua Звертайтесь!
Поради застрахованим
Поради тим, хто обирає туристичну страховку
     Подорожі – це як читання книги, а як говорив св. Августин: «Світ – це книга, і той, хто не подорожує, читає лише одну її сторінку». Подорожі дають можливість познайомитись з новими людьми, бути в тренді сучасних подій, пов’язаних з історією, культурою, їжею тощо. Подорожі прямо або опосередковано розвивають Ваше світосприйняття і розширюють кругозір. Вони допомагають зіштовхнутись зі страхами і перебороти їх. Мандрівка – це в першу чергу задоволення та багато яскравих вражень, але може виникнути безліч абсурдних речей, що можуть негативно вплинути на подорож або навіть скасують її. Під час подорожі можуть виникнути непередбачувані ситуації, в тому числі потреба у невідкладній медичній допомозі. Це основна причина, чому наявність полісу туристичного страхування є дуже важливим. Відповідна страховка не є обов'язковою вимогою для безвізового в'їзду в країни Європейського Союзу, проте її рекомендовано мати для Вашої впевненості.

     Принцип дії туристичної страховки доволі простий: страхова компанія організовує і оплачує медичну допомогу власнику полісу у разі проблеми зі здоров’ям або компенсує витрати на лікування та інші витрати (відповідно до програми страхування). Організацію медичної допомоги проводить служба асистансу (посередник між страховою компанією та медичними центрами), до якої потрібно зателефонувати або написати у разі потреби. Послуги асистансу надаються безкоштовно.
      Якщо Ви мандруєте організовано або в супроводі туристичного агентства, то скоріш за все, страховим полісом Вас забезпечили, але необхідно розібратися в нюансах страховки. Більшість мандрівників купують поліс туристичного страхування самостійно.

     Поради тим, хто обирає для себе туристичну страховку.

     1. Перевірити чи відповідає страховка обраній країні подорожі

     Якщо Ви отримуєте візу, то обов’язково дізнайтесь список акредитованих страхових компаній. Якщо Ваша подорож передбачає поїздку в декілька країн, то зверніть увагу на те, чи надає страхова компанія можливість обрати декілька країн як, наприклад, Шенгенські країни, Європа чи Весь світ.

     2. Зверніть увагу на страхову суму

     В межах цієї суми страхова компанія зобов’язується оплатити квитанції на ліки або медичні послуги, надані медичними установами. Ця сума встановлюється в доларах чи євро. При мандрівках в країни Шенгенської угоди, відповідно до ст. 15 Візового кодексу, страхова сума має становити не менше 30 тис. євро.

     Окрім страхової суми слід звернути увагу і на франшизу. Франшиза – це передбачена полісом частина збитків, що в разі настання страхової події не відшкодовується страховою компанією. Наявність франшизи у полісі дозволяє суттєво зменшити його вартість. Так, наприклад, якщо в страховій програмі передбачено франшизу в 50 євро, а в місцевій лікарні Вам надавали послуги на 300 євро, то страхова компанія компенсує всього 250 євро. Максимальна франшиза для країн Шенгенської угоди може становити 150 євро.

     3. Ознайомтесь з програмами страхування

     Більшість страхових компаній передбачає декілька програм страхування за різними цінами і чим більша вартість полісу, тим більше витрат покриваються за відповідною програмою, а тому, обираючи програму, перегляньте перелік послуг. Найдешевший варіант полісу в більшості випадків передбачає лише екстрену медичну допомогу та усунення болю. Окремо рекомендуємо Вам ознайомитися з розділом виключень.

     4. Ознайомтесь з додатковими умовами страхування

     Повноцінна програма страхування, крім забезпечення медичних послуг, передбачає оплату додаткових витрат таких як транспортні послуги, юридичні, фінансові послуги, страхування від нещасних випадків, страхування багажу та інші важливі варіанти.

     5. Зверніть увагу на строк страхування

     Для одноразового в’їзду або для короткострокових подорожей до країн Шенгенської угоди строк дії страхового полісу має на 15 днів перевищувати термін перебування закордоном.

     6. Обирайте вірну мету поїздки

     Для страхової компанії є важливим моментом на скільки безпечною є Ваша мандрівка: одна справа якщо Ви подорожуєте з метою відвідати музеї, а зовсім інша – екстремальний спорт. Вибір опції мети поїздки суттєво впливає на вартість полісу проте вірне її зазначення убезпечує Вас від відмови надати Вам страховий захист. Не вірно вказана клієнтом мета подорожі є найчастішою причиною відмови страховою компанією оплачувати витрати на медичні послуги.

     7. Важливий момент

     При настанні страхового випадку всі дії мають бути погоджені зі службою асистансу.

 

Неймовірних Вам пригод та приємних вражень,

команда страхової компанії «ПРЕСТИЖ»

www.prestige-ic.com.ua

Ми використовуємо файли Cookie для поліпшення роботи, персоналізації та підвищення зручності користування нашим сайтом. Продовжуючи відвідувати сайт, ви погоджуєтеся з нашою Політикою конфіденційності.
Детальніше
Прийняти