укр рос eng
Ми зателефонуємо Залиште ваш
телефонний номер
info@prestige-ic.com.ua Звертайтесь!
На допомогу клієнту
Захист прав споживачів

ІНФОРМАЦІЯ ПРО МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ПОСЛУГ ПрАТ «Компанія «ПРЕСТИЖ»

Можливість вирішення спорів мирним шляхом (досудове врегулювання) з питань надання посередницьких послуг ПрАТ «Компанія «ПРЕСТИЖ»

Якщо клієнт ПрАТ «Компанія «ПРЕСТИЖ» вважає, що з боку Компанії, її представників, працівників, інших осіб під час укладення договору страхування допущені порушення його прав та охоронюваних законом інтересів, він має право подати скаргу (заяву, звернення) на ім’я Голови Правління Компанії письмово:

 

Також клієнт має можливість звернутись з усною скаргою (заявою, зверненням) за телефоном: +38 (044) 38-39-145.

Форма та зміст скарги (заяви, звернення) має відповідати вимогам, встановленим Законом України «Про звернення громадян».

У випадку неможливості вирішення спору або проблеми мирним шляхом, клієнт має право звернутися за захистом свої прав та інтересів до суду за встановленою процесуальним законодавством України підвідомчістю та підсудністю розгляду відповідного спору.

Державне регулювання щодо діяльності ПрАТ «Компанія «ПРЕСТИЖ» здійснюється Національним банком України (https://bank.gov.ua/ua/contacts)

Телефон: 0 800 505 240 або +380442986555

Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua

Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601.

Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601, або в розділі "Звернення громадян" офіційного інтернет-представництва Національного банку України (https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals).

Спори, що виникають за договором страхування, вирішуються шляхом переговорів у порядку досудового врегулювання. У разі недосягнення згоди справа передається на розгляд суду за місцем знаходження Страховика у порядку, передбаченому законодавством України. Питання, не обумовлені договором страхування регулюються законодавством України.

Захист прав споживачів здійснюється відповідно до законодавства України про захист прав споживачів та законодавства у сфері регулювання ринків фінансових послуг.  При цьому, споживачі мають вільний доступ до інформації про страхові послуги, що надаються Посередником на веб-сайті Посередника, а послуги Страховика - на веб-сайті Страховика, а також безпосередньо у місцях надання послуг.

Отримання вичерпної інформації або позасудове врегулювання спорів можливе через звернення до Посередника / Страховика (письмово / в телефонному режимі, а також через листування / електронну пошту).

Якщо питання знаходиться в межах компетенції виключно Страховика, клієнт має можливість звернутись безпосередньо до Страховика. Публічна інформація про контакти Страховика за відповідним договором страхування зазначена у такому договорі страхування.

У разі недотримання вимог законодавства України щодо порядку подачі скарги (звернення) та інформації, яку має містити такий документ згідно з вимогами законодавства України, Посередник / Страховик залишає за собою право залишити такі скарги (звернення) без розгляду.

 

 Порядок взаємодії та розгляду звернень споживачів - 2025_1, 10681 kB

Ми використовуємо файли Cookie для поліпшення роботи, персоналізації та підвищення зручності користування нашим сайтом. Продовжуючи відвідувати сайт, ви погоджуєтеся з нашою Політикою конфіденційності.
Детальніше
Прийняти