ІНФОРМАЦІЯ ПРО МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ ПрАТ «СК «ПРЕСТИЖ»
Можливість вирішення спорів мирним шляхом (досудове врегулювання)
Якщо клієнт ПрАТ «СК «ПРЕСТИЖ» вважає, що з боку Компанії, її представників, працівників, інших осіб під час укладення або виконання договору страхування допущені порушення його прав та охоронюваних законом інтересів, він має право подати скаргу (заяву, звернення) на ім’я Голови Правління Компанії письмово:
- шляхом поштового відправлення за адресою: 03142, м. Київ, вул. Василя Стуса 35/37,
- електронною поштою на адресу: info@prestige-ic.com.ua
- формою зворотного зв’язку на сайті www.prestige-ic.com.ua
Також клієнт має можливість звернутись з усною скаргою (заявою, зверненням) за телефонами: +38 (044) 38-39-145, +38 (044) 35-35-145.
Форма та зміст скарги (заяви, звернення) має відповідати вимогам, встановленим Законом України «Про звернення громадян».
У випадку неможливості вирішення спору або проблеми мирним шляхом, клієнт має право звернутися за захистом свої прав та інтересів до суду за встановленою процесуальним законодавством підвідомчістю та підсудністю розгляду відповідного спору.
Державне регулювання щодо діяльності ПрАТ «СК «ПРЕСТИЖ» здійснюється Національним банком України (https://bank.gov.ua/ua/contacts)
Телефон: 0 800 505 240 або +380442986555
Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua
Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601.
Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601, або в розділі "Звернення громадян" офіційного інтернет-представництва Національного банку України (https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals).
Порядок взаємодії та розгляду звернень споживачів - 2024 (КЕП), 1688 kB