ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ (Страхування здоров′я на випадок хвороби за програмою «COVID-19»)
1. Інформування страхову компанію про настання страхового випадку:
Про факт настання події, Застрахована особа повинна повідомити Страхову компанію «ПРЕСТИЖ» (далі – Страховик) протягом 5 робочих днів з моменту, коли в неї з’явилась можливість це зробити, будь-яким засобом, що дозволяє об’єктивно зафіксувати факт повідомлення (у т.ч. за телефоном (044) 38-39-145 або за ел. адресою info@prestige-ic.com.ua). В залежності від обставин (наслідків) випадку, замість Застрахованої особи цю інформацію можуть надати Вигодонабувач або спадкоємці Застрахованої особи.
2. Для здійснення страхової виплати, Страховику мають бути надані такі документи:
- заява про настання страхового випадку та отримання страхової виплати;
- копія договору страхування;
- копія паспорту та ІПН (фізичної особи - отримувача страхової виплати);
- результати лабораторних досліджень: позитивний тест/аналіз на коронавірусну хворобу COVID – 19;
- виписка з медичної карти стаціонарного хворого (у разі стаціонарного лікування) або копія виписка з історії хвороби (виписний епікриз);
- копія листка непрацездатності (для працюючих);
- у разі настання смерті Застрахованої особи: Свідоцтво про смерть; лікарське свідоцтво (фельдшерська довідка) про смерть або довідка лікувального закладу про причину смерті; матеріали компетентних органів щодо розслідування причин смерті; документ, що засвідчує право на спадщину особи, яка звернулася за страховою виплатою, крім випадків, коли суму страхової виплати отримує Вигодонабувач, зазначений у Договорі;
- документи на підставі яких дасть можливість Страховику зробити висновок про обсяг шкоди, заподіяної внаслідок ушкодження здоров′я Застрахованої особи, а саме: рахунок з медичного закладу (з докладним розшифруванням кошторису наданих послуг), фінансові документи (чеки, рахунки, тощо), що підтверджують розмір понесених витрат під час лікування, установчі документи медичного закладу, що надавав послуги та інші документи на обгрунтований запит Страховика щодо факту, обставин, причин настання страхового випадку та розміру завданої шкоди здоров'ю.
3. В документі медичного закладу, що підтверджує факт настання страхового випадку, повинні бути вказані:
- найменування та місцезнаходження медичного закладу, його номер телефону;
- прізвище, ім'я, по батькові Застрахованої особи, дата її народження;
- домашня адреса і телефон Застрахованої особи;
- дата звернення Застрахованої особи до медичного закладу;
- діагноз, перелік видів медичної допомоги, що була надана Застрахованій особі медичним закладом;
- строки лікування;
- документ медичного закладу скріплюється підписом відповідальної особи і засвідчується печаткою медичного закладу.
У разі отримання Застрахованою особою медичних послуг у закладі, з яким не співпрацює Страхова компанія «ПРЕСТИЖ», необхідно надати копії ліцензії та свідоцтва про реєстрацію;
Якщо медичні послуги/витратні медичні матеріали надані фізичною особою приватним підприємцем обов’язковим є надання копій ліцензії, свідоцтва про державну реєстрацію.
Інші документи на вимогу Страховика, що мають суттєве значення для підтвердження страхового випадку.
ВАЖЛИВО! Страхова виплата здійснюється лише стосовно випадків, які є страховими, та лише за послуги, що передбачені програмою страхування і надані у медичному закладі, який передбачено умовами договору страхування або погоджено із Страховиком.
4. Строки здійснення страхової виплати:
- після одержання усіх необхідних документів, вказаних у п.2 цієї пам'ятки, протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів Страхова компанія «ПРЕСТИЖ» оформляє страховий акт про здійснення страхової виплати;
- cтрахова виплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дня прийняття рішення про страхову виплату (підписання Страхового акту).
5. Оригінали документів слід надавати/надсилати:
За адресою:
1. Страхова компанія «ПРЕСТИЖ», 03145, м. Київ, вул. Василя Стуса, 35-37, оф.101
або
2. Закарпатська Дирекція Страхової компанії «ПРЕСТИЖ», 88000, м. Ужгород, вул. Швабська, 21б
Інформацію щодо стану розгляду Вашої справи Ви можете дізнатися:
· За телефоном +380 (44) 38-39-145