ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ (Відповідальність мешканців квартир та будинків)
1. Вжити всіх можливих заходів для рятування майна та усунення причин події, забезпечити охорону ушкодженого майна, виконати всі інструкції, отримані від Страховика. Забезпечити збереження стану предметів, які можуть служити речовим доказом тих або інших причин настання події, яка може бути кваліфікована як страховий випадок;
2. Негайно повідомити про подію органи Міністерства внутрішніх справ, пожежної охорони та інші органи, до компетенції яких належить ліквідація наслідків подій, зазначених в Договорі страхування, та розслідування причин їх виникнення;
3. Повідомити Страхову компанію «ПРЕСТИЖ» за номером 044-38-39-145 про настання страхового випадку з метою отримання кваліфікованої консультації фахівця, а саме протягом 2 (двох) робочих днів з моменту пред’явлення третьою особою вимоги щодо відшкодування заподіяної шкоди, а також про початок дій компетентних органів по факту заподіяння шкоди (розслідування, пред’явлення претензії або позову, виклик до суду тощо);
4. Забезпечити представнику Страховика можливість огляду ушкодженого майна для з'ясовування причин та розмірів збитку, а також забезпечити йому участь в будь-яких комісіях, створюваних для встановлення причин і визначення розміру збитку;
5. Надати всі необхідні документи, передбачені Договором страхування;
6. Не визнавати частково або повністю майнові претензії або позови, пред'явлені третіми особами, та не відшкодовувати заподіяну шкоду, не брати на себе будь-які зобов'язання з врегулювання таких претензій або вимог без письмово підтвердженої згоди на це Страховика.
ЗАЯВА НА СТРАХОВЕ ВІДШКОДУВАННЯ ЗА ДОГОВОРОМ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МЕШКАНЦІВ КВАРТИР ТА БУДИНКІВ