ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ (МАЙНО)
1. Вжити всіх необхідних заходів для рятування майна та усунення причин події, забезпечити охорону пошкодженого майна та виконати всі інструкції, отримані від Страховика. Забезпечити збереження стану предметів, що можуть служити речовим доказом тих або інших причин настання події, яка може бути кваліфікована як страховий випадок.
2. Негайно повідомити про подію, що сталася, органи Міністерства внутрішніх справ, пожежної охорони та інші спеціалізовані органи, до компетенції яких належить ліквідація наслідків та розслідування причин виникнення подій, зазначених в Договорі страхування.
3. Негайно зателефонувати до інформаційного центру Страхової компанії «ПРЕСТИЖ» за номером 044-38-39-145 для реєстрації страхового випадку і здобуття кваліфікованої консультації фахівця.
4. Подія, яка може бути кваліфікована як страховий випадок, має бути оформлена шляхом надання Страховику письмового повідомлення (строк подачі письмового повідомлення зазначено у Договорі страхування).
5. Забезпечити представнику Страховика можливість огляду пошкодженого майна для з'ясування причин та розмірів збитку, а також забезпечити участь представника Страховика в будь-яких комісіях, створюваних для встановлення причин і визначення розміру збитку.
6. Надати всі необхідні документи, передбачені Договором страхування.
7. Повідомити Страховика про всі можливі випадки отримання компенсації, повернення або відновлення третіми особами ушкодженого або знищеного майна.
8. Надати всі документи, необхідні Страховику для подання позову до осіб, винних у настанні страхового випадку (якщо такі є), з метою отримання від них компенсації за заподіяні збитки.
ЗАЯВА НА ЗДІЙСНЕННЯ СТРАХОВОГО ВІДШКОДУВАННЯ (МАЙНО)