ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ (страхування виїжджаючих за кордон)
1. Негайно зателефонуйте до найближчого офісу Сервісної (Асистуючої) компанії за телефонами, що наведені у договорі страхування та надайте таку інформацію:
- номер договору страхування та строк його дії;
- прізвище та ім’я застрахованої особи;
- територію дії договору страхування;
- розмір страхової суми та програму страхування;
- опис того, що трапилось, та характер необхідної допомоги;
- точне місце знаходження застрахованої особи, контактний телефон.
2. Сервісна компанія організує медичну або іншу необхідну допомогу та прийме на себе зобов’язання оплатити усі витрати.
3. У разі, якщо ви з об’єктивних причин не змогли зв’язатися з Сервісною (Асистуючою) компанією протягом 24 годин після настання страхового випадку та самостійно оплатили вартість наданих послуг, вам необхідно обов’язково узгодити ці витрати з сервісною компанією (страховою компанією).
4. Якщо Ви самостійно оплатили вартість наданих послуг (вартість, яких узгоджена з сервісною компанією) для отримання страхового відшкодування необхідно протягом 10 днів з дати повернення з поїздки звернутися до страхової компанії та надати необхідні документи.
Заява на здійснення страхової виплати за договором страхування